Orom

2012.01.07. 14:05

Orom

 

Mintha semmi sem lenne velem.

Mintha minden csak ellenem játszana.

Mintha válogatott ördögök sora

bízná sorra

egy ostorra

bensőm tépését. Mintha nem volna.

 

Alkonyat! Mintha nem hallanám nevem!

Hallod? Ordít ez a szemtelen,

aki a saját pofájába mer köpni,

és nem, nem fogok megszökni a Játékból. Írjad csak még!

Tollba mondok, te rohadék, hallod? Ez a sovány árnyék,

akit a gazzal dobnál ki a patkányok közé egy mozdulattal…

 

Csak hogy tudd: hatost dobok,

akkor is, ha belehalok, Alkonyat!

A lelkem az enyém, nem engedem.

Velem fog rohadni, kell nekem, enyém,

anyámé, apámé, mindenkié, aki

számomra bármikor volt valaki, nem másé.

Hallod? Rohanj! Tűnj el! Ne is lássalak!

 

Az élet is az enyém, kiraboltam a halált!

Megmetszettem a zsebét, kést tartottam torkának,

az Aranybányának, a Gazdagnak, a Sátánnak!

Elvettem a sajátom! Elraboltam az enyém!

Cserébe mást nem találhat, se pénzt,

se kincset nálam a borús szolga,

kaszáját eldugtam a poros padlásra,

a galambszaros porpokol leghátsó bugyrába.

 

A játék most az enyém, most te ugrálsz, te dobsz!

Én majd megmondom, hogy honnan nem lopsz,

mikor hazudsz, mikor csalsz, mikor kussolsz!

Hallod, te átkozott? Most én röhögök!

Én taposok a fejedre, ha nyakig vagy a szarban!

Én veszem ki a szádból a kenyeret a bajban!

Én pusztítok tűzvésszel! Én szárítom ki a földed, telked!

Én taszítom utolsó mocsokba a neved!

Én döntöm el magammal együtt, hogy nincsen családod!

Én építek össze neked mocsokból barátot!

Én tanítalak meg ganéból levest főzni!

 

Én! Csakis Én, senki más!

 

Mintha lennék Valaki, mintha mindig

erre a pillanatra vártam volna.

Hallod, Élet?

Nincs reményed!

Én vagyok az Úr ma!

Neked itt egy urna…

Én vagyok az Alkonyat!

Rajtad nem lesz sírkő!

Én leszek a Pirkadat!

Szerző: DJana

Szólj hozzá!

Címkék: vers orom

A bejegyzés trackback címe:

https://felhokkoze.blog.hu/api/trackback/id/tr863526391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása